Klub Dumnego Brodacza - Regulamin
REGULAMIN I ZASADY UDZIAŁU W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM KLUB DUMNEGO BRODACZA
SPIS TREŚCI:
- Postanowienia ogólne regulaminu
- Uczestnicy Programu Lojalnościowego
- BroCoiny w Programie Lojalnościowym
- Dane osobowe
I
Następujące pojęcia mają w niniejszym Regulaminie poniższe znaczenie:
- Organizator: Organizatorem programu jest DumnyBrodacz.pl Bartosz Domin (adres siedziby: ul. Koronowska 9, 86-022 Kotomierz i adres do doręczeń: Bartosz Domin ul. Produkcyjna 3A/69, 85-790 Bydgoszcz); NIP: 5543013191; REGON: 525199430, adres e-mail: kontakt@dumnybrodacz.pl oraz numer telefonu kontaktowego: 694 247 686.
- Sklep: sklep internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem www.dumnybrodacz.pl na zasadach określonych w Regulaminie Sklepu.
- BroCoiny: odpowiednik punktów dla Programu Lojalnościowego Klub Dumnego Brodacza.
- Konto Klienta: zarejestrowane za pośrednictwem sklepu internetowego www.dumnybrodacz.pl konto Klienta umożliwiające zbieranie i wykorzystywanie punktów.
- Stały Rabat: Rabat udzielany na każde zamówienie po osiągnięciu określonego progu punktów na Koncie Klienta.
Postanowienia ogólne
- Program rozpoczyna się w dniu 01.02.2022 na czas nieokreślony i obejmuje wszystkich Klientów, którzy w czasie trwania programu posiadają zarejestrowane Konto Klienta.
- Celem programu jest nagradzanie Klientów poprzez przyznawanie punktów za dokonane w sklepie zakupy i umożliwienie wymiany punktów na rabaty do kolejnych zakupów.
II
Uczestnicy Programu Lojalnościowego
Uczestnikiem Programu Lojalnościowego może zostać każda osoba, która:
- zarejestruje swoje Konto Klienta w Sklepie,
- zaakceptuje Regulamin Sklepu, wybierając stosowną opcję w formularzu rejestracji Konta Klienta.
III
BroCoiny w Programie Lojalnościowym
Uczestnik Programu Lojalnościowego Klub Dumnego Brodacza otrzymuje BroCoiny za zamówienia złożone w Sklepie. BroCoiny naliczane są przez Organizatora na podstawie poniższych zasad:
- BroCoiny naliczane są za każde zamówienie złożone w Sklepie z zarejestrowanego Konta Klienta od momentu rozpoczęcia Programu Lojalnościowego Klub Dumnego Brodacza.
- Za każdą wydaną w sklepie złotówkę Organizator nalicza 1 BroCoin na Konto Klienta. Zasada ta ma zastosowanie dla wartości zamówienia i nie obejmuje kosztów wysyłki.
- W przypadku niepełnych kwot z wartościami po przecinku ilość naliczanych BroCoinów jest naliczana za pełne wydane złotówki.
- W przypadku odstąpienia od umowy zakupu naliczone za zwracane towary BroCoiny są usuwane z Konta Klienta.
- Za dołączenie do newslettera Klient może jednorazowo otrzymać 100 BroCoinów.
- Za napisanie opinii zakupionego produktu Klient otrzyma jednorazowo 200 Brocoinów.
Wykorzystywanie BroCoinów w Programie Lojalnościowym:
- Poszczególne progi rabatowe można zdobyć, osiągając konkretną ilość BroCoinów:
- Za zebrane BroCoiny przyznawane są progi rabatowe, które obowiązują do wszystkich zamówień złożonych po ich osiągnięciu.
- BroCoiny otrzymane w ramach Programu Lojalnościowego Klub Dumnego Brodacza można wykorzystywać, robiąc zakupy za pośrednictwem Konta Klienta zarejestrowanego w Sklepie.
- Sumę dostępnych BroCoinów oraz informację o ilości BroCoinów potrzebnych do osiągnięcia kolejnego progu można sprawdzić, logując się na swoje Konto Klienta.
- Rabat naliczany za osiągnięcie progu dotyczy wyłącznie produktów i nie obejmuje kosztów wysyłki.
- Poszczególne progi rabatowe można zdobyć, osiągając konkretną ilość BroCoinów:
- 600 - 3% Stałego Rabatu
- 1100 - 5% Stałego Rabatu
- 2000 - 8% Stałego Rabatu
- 3500 - 10% Stałego Rabatu
- 5000- 12% Stałego Rabatu
- 7500 - 14% Stałego Rabatu
- 10000 - 15% Stałego Rabatu
IV
Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych zebranych podczas Programu Lojalnościowego jest Organizator. Dane osobowe będą przetwarzane przez Organizatora zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami (w tym: rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE [RODO] oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2018 r., poz. 1000).
- Organizator przetwarza dane osobowe Uczestników celem i przez okres niezbędny do przeprowadzenia i rozliczenia Programu Lojalnościowego.
- Podstawą przetwarzania danych Uczestnika jest:
- przeprowadzenie Programu Lojalnościowego zgodnie z zaakceptowanym przez Uczestnika Regulaminem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- prawnie uzasadniony interes Organizatora, polegający w szczególności na dochodzeniu roszczeń względem Uczestników lub obronę przed zgłaszanymi roszczeniami oraz prowadzenie korespondencji itd. (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Organizator nie dokonuje profilowania danych osobowych Uczestników, ani też nie przekazuje danych do państw trzecich (poza Europejski Obszar Gospodarczy).
- Dane osobowe Uczestnika mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim wyłącznie w przypadku, gdy Organizator będzie do tego uprawniony lub zobowiązany na podstawie przepisów prawa. Odbiorcami danych mogą być: podmioty obsługujące Sklep, podmioty odpowiadające za przeprowadzenie Programu Lojalnościowego, dostawcy usług marketingowych, firmy księgowe, firmy obsługujące płatności, serwisy montażowe, dostawcy rozwiązań informatycznych, firmy utylizujące dokumenty, uprawnione organy państwowe.
- Uczestnik ma prawo dostępu do swych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
- Uczestnik ma również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych — zwłaszcza w przypadku gdy brak podstawy do przetwarzania danych lub gdy dane przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego.
- W przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się z naruszeniem prawa, Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego — Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dalsze informacje, związane z przetwarzaniem danych Uczestników, zawarte są w polityce prywatności Organizatora (https://dumnybrodacz.pl/strona/polityka-prywatnosci).